Over Pavlov

Pavlov bestaat uit een team met jarenlange ervaring in reclame maken & uitgeven. Wij denken mee als het gaat om inzet, branding en positionering en daaruit volgend over thematische invulling, redactie, grafische uitwerking en uiteindelijk inzet, distributie & PR. Dit alles doen we met respect voor heritage en veel liefde voor kunst, cultuur & design, waarbij we doorgaan onder het motto ‘het kan áltijd mooier’. Met een groot netwerk aan creatieven en superspecialisten realiseren we zeggingskracht en ‘power content’ voor bedrijven, organisaties en A-merken, zoals het Rijksmuseum, Grolsch en Center Parcs.

 

 

Ellen de Man Lapidoth

partner / art director

Studeerde Theaterwetenschappen en volgde de opleiding Theaterdocent aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten. Ze werkte als regisseur en actrice in uiteenlopende projecten, zowel in opdracht als op eigen initiatief. Ellen speelde o.a. bij Theatergroep de Appel, was te zien in TV-series, commercials en in films van o.a. Willem van de Sande Bakhuyzen. Weet mensen te enthousiasmeren en dat positieve gevoel door te vertalen naar mooie content, met daarbij de perfecte balans tussen vorm en inhoud. Tevens partner bij Krikke Books.

ellen@pavlovpubliceert.nl

Michiel Haans

partner / managing editor

Studeerde Historische Letterkunde aan de Universiteit van Amsterdam. Werkte na zijn studie als copywriter/eindredacteur voor verschillende bureaus en verzorgde concepten, campagnes en copy voor o.a. Mazda Nederland, Unicef, Bacardi Nederland, Center Parcs, Van der Valk en Max Havelaar. Weet inmiddels hoe je storytelling effectief en praktisch kunt toepassen in de marketingstrategie, zónder al te veel de kant op te gaan van de platte reclame. Is tevens partner bij Krikke Books.

michiel@pavlovpubliceert.nl

Jelle F. Post

ontwerper

Volgde de opleiding grafische vormgeving en communicatie aan Academie Minerva in Groningen. Ontving de Academie Minerva Prijs voor grafische vormgeving en communicatie. Zijn festival affiches werden genomineerd voor de nationale Theater Affiche Prijs van het Theater Instituut Nederland. Ontwerpt met passie en ver boven de standaard.

jelle@pavlovpubliceert.nl

Floor Godefroy

fotografe

Volgde de opleiding Fotografische Vormgeving aan The Fotofactory in Amsterdam en is sinds 2007 freelance fotograaf. Floor excelleert in creatieve sfeer-, reportage en productfotografie, en kan zelfs de meest saaie kantoor-setting mooi in beeld brengen. Realiseerde voor Krikke Books en Pavlov al tientallen fotoreportages.

floor@pavlovpubliceert.nl

Ru de Groen

tekstschrijver / storyteller

Studeerde Nederlands en bedrijfskunde en werkte voor de KRO en Rails Magazine. Had met Kids at Work een bureau voor kindermerchandising van kinderboekenhelden (o.a. Nijntje, Dikkie Dik, Barbapapa, Maisy Muis en Kikker) en was jarenlang de agent van Max Velthuijs. Heeft inmiddels drie romans op zijn naam staan, met als laatste het prachtige Een dagje in de stad, uitgegeven door Uitgeverij Van Oorschot.

ru@pavlovpubliceert.nl

Lisette Hesselink

beeldbewerker

Studeerde fotografie aan de Kunstacademie in Enschede. Specialiseerde zich al snel in het retoucheren en manipuleren van beeld en sinds 1999 is ze werkzaam als beeldbewerker. Werkt o.a. voor A-merken als Albert Hein, Pickwick, MacDonalds, Delicious, Happinez, Flexa, De Nederlandse Bank en Verkade. Heeft daardoor een feilloos gevoel voor de kracht van beelden, tot op het kleinste detail.

lisette@pavlovpubliceert.nl

Ignace Karthaus

communicatiestrateeg

Master in strategic management. Was marketeer en campagnemaker bij Quote en Novib, interim hoofd communicatie bij Syntens en hoofdredacteur bij NRPO/SIA. Realiseerde campagnestrategieën en ontwikkelde innovatieprogramma’s voor ondernemers en praktijkgerichte onderzoeksprogramma’s. Tevens partner bij Buro I.K en Karthaus & De Groen.