Marqt

Spel 'Open Kaart'

Marqt selecteert bij voorkeur producten uit de buurt die zuiver tot stand zijn gekomen. Met respect voor natuur, dieren en mensen. Producten die met passie en verantwoordelijkheid worden gemaakt en waar een eerlijke prijs voor wordt betaald. Samen met Marqt én met de Marqt-klanten maakte Pavlov het spel ‘Open Kaart’. Met écht goeie vragen over écht eten. De actie: kom 3x naar de winkel, besteed minimaal €20,- per bezoek en ontvang een gratis spel Open Kaart.

 

Omschrijving: Open Kaart
Doel: uitdragen merkidentiteit/klanten spelenderwijs laten kennismaken met écht eten
Opdrachtgever: Marqt
Doelgroep: klanten Marqt
Uitvoering: van de leukste vragen van klanten en medewerkers van Marqt maakten we een memory- en triviantspel in één, geschikt voor alle leeftijden. Compleet met 50 kaartjes en spelinstructies.